dailyvideo

Zul Huzaimy Sah Bercerai Talak Dua


Sudah menjadi lumrah rumahtangga, setiap perjodohan mesti ada perpisahan, oleh itu sebelum berpisah pikirkan lah masak masak sebuah melafazkan sesuatu perkara yang boleh menghancuhkan kebahagian yang telah dibina.

Hari ini saya nak cerita sedikit berkenaan artis malaysia kita iaitu Zul Huzaimy, pastinya anda sudah sedia maklum yang rumahtangga Zul Huzaimy dan isterinya pernah mengalami konflik sekitar hujung tahun 2009 dan awal tahun 2010 apabila Zul Huzaimy dikatakan terjebak dengan cinta Facebook.

Bermula dengan kisah tersebut, rumahtangga Zul Huzaimy dilaporkan mulai goyah dan ada juga menyatakan yang dia dan isteri sudah berpisah. Namun apabila Zul Huzaimy diajukan pertanyaan mengenai rumahtangga’nya selepas episod cinta Facebook itu, dia enggan mengulas lanjut sebaliknya berkata ia adalah kisah peribadi yang tak perlu dikecohkan.



Namun, setelah sekian lama bermain tarik-tali, akhirnya isteri (kini bekas isteri) Zul Huzaimy, Nor Dalilah Muhammad mengesahkan yang dia dan Zul Huzaimy sudah berpisah talak dua dan penceraian itu didaftarkan pada 1 Julai 2010 di Mahkamah Rendah Syariah Kajang.

Laporan penuh boleh rujuk dilaman web mStar.

Apa jua situasi yang diharapi oleh Zul Huzaimy GAM mendoakan kebahagian diri serta kerjayanya.

Posted by Unknown on 4:28 PM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentar for Zul Huzaimy Sah Bercerai Talak Dua

Post a Comment

Recent News

Populer News

Recent Comments

Facebook Fans

Photo Gallery

Lot of Visitors