dailyvideo

(GAMBAR) Qabil Ambak Dan Girlfriend Filipina

Mesti ramai yang terkejut dengan post kali ni kan sebab sepatutnya perempuan yang harus berada dalam gambar dekat atas ni mestilah Fasha Sandha. Tapi jangkaan itu semua meleset sebab ini merupakan gambar Qabil Ambak bersama seorang gadis yang berasal dari Filipina. Cantik wooo dia ni, kalah Fasha Sandha dah ni. Ada orang cakap yang perempuan ni merupakan girlfriend kepada Qabil Ambak dan merupakan bakal isteri kepada Qabil Ambak nanti.

Entahlah! Haha.. Aku pun dah pening nak cakap apa dekat korang ni. Sebelum ni Fasha Sandha beriya-iya cakap yang dia rapat dengan Qabil Ambak dan dia dah bagi clue sikit yang dia macam akan berkahwin dengan Qabil Ambak. Ahaha.. Tapi manalah tau kan kalau Qabil Ambak nak play safe atau dia memang nak kenakan Fasha Sandha. Sabar ye lah ya cik Fasha. Abang Rizal Ashram aka Jejai kan ada. Heeee..

Apa yang mengukuhkan lagi spekulasi Qabil Ambak dan gadis dari Filipina ni, perempuan ni pun ahli sukan equestrian juga. So diorang ni ada minat yang sama dan sudah tentu Qabil Ambak suka berbincang bab-bab kuda ni dengan dia. Nanti manelah tau dapat naik kuda atas katil pulak. Ehehe.. Dah kahwin nantilah kan. Qabil Ambak jugak mungkin sukar nak kahwin dengan gadis ni sebab dia ni rasanya bukan Islam. So manelah tau dia macam berat hati nak masuk Islam kan. Takut kena sunat ke ape ke. Ahahahha!

Apa-apa pun kita tunggu je lah statement terbaru daripada Fasha kalau dia berani nak bagitau sebab sebelum ni dia ada luahkan perasaan dia kat Myspace. Tak tahulah sebab apa dia luahkan kat situ dan tidak di Facebook. Mungkin Fasha Sandha tak tahu guna fungsi Note dekat dalam Facebook tu. Ehehe.. Lagipun luahan hati dia dekat dalam Myspace tu pun dia dah delete. Rasanya sebab Ally Iskandar ade menyampuk dalam tu sekali. Heeee..

P/S : Kisah artis kena H1N1, —> Klik Sini



Posted by Unknown on 8:50 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentar for (GAMBAR) Qabil Ambak Dan Girlfriend Filipina

Post a Comment

Recent News

Populer News

Recent Comments

Facebook Fans

Photo Gallery

Lot of Visitors