dailyvideo

(GAMBAR) Fasha Sandha Dan Rizal Berparti Berwarna Putih

Fullamak!! Gambar ni memang clear habislah. Memang jelas sekali yang dua insan yang berada dalam kesemua gambar ini adalah si Fasha Sandha dan romeonya iaitu Rizal Ashram. Haritu cerita pasal diorang, harini pasal diorang lagi. Dah boleh buat album dah ni. Hahaha.. Apa-apa pun pasangan Fasha Sandha dan Rizal Ashram kelihatan begitu mesra bersama. Mesti dah banyak benda dah dilakukan sampai terbit rona-rona kebahagiaan pada muka diorang ni. Harap-harap kau kawinlah dengan Rizal Ashram ni Fasha oiiii.

Jangan kau buat hal lagi sudeyh. Lepas sorang, sorang yang kau cairkan pastu kau hampas kan diorang. Haha.. Memang ramai dah kena gossip dengan Fasha ni sampai lelaki tu naik syeihk la kan. Wakaka.. Tapi kan, hukum karma babe. Kalau kau dah rampas laki orang, mesti kau pun kena macam tu nanti. Hehehe.. Aku tak doakan macam tu, tapi ni menurut pengalaman dan tips daripada orang ramai. Ahaha!

Event apalah yang diorang ni buat kan. Ni hari aman sedunia untuk diorang ke? Atau hari burung merpati atau hari diorang mengaku kalah. Ohoho.. Tapi mungkin juga hari jadi Rizal sebab nampak ada kek tu. Nanti kena tanya kepada pengirim gambar ni.




ps:// Macam nie kata tak der apa apa, patut lah Si Puteri tu bercerai ngan si Rizal nie.... Kalau aku jadi dia pun aku akan bercerai mana leh tahan beb tengok suami ku bercinta mesra baik punya ngan fasha sadra.....

Posted by JONI PINEM on 9:02 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentar for (GAMBAR) Fasha Sandha Dan Rizal Berparti Berwarna Putih

Post a Comment

Recent News

Populer News

Recent Comments

Facebook Fans

Photo Gallery

Lot of Visitors