dailyvideo

Liyana Jasmay kurang sopan depan Kaabah?


Zaman tingal zaman, orang dahulu pergi ke Haji/Umrah demi untuk mencari keinsafan dan memohon keampunan dosa-dosa yang lepas, tapi ada seorang artis kita nie mengepak dan bergambar di tempat tempat suci. Saya sendiri tidak faham, apakah tujuannya, adakah untuk menjadikan ini sejarah manis buatnya ketika berada disaat saat paling indah yg diidamkan setiap umat islam untuk melihat kaabah.

Ikuti komen komen berkenaan gambar diatas di semua forum terkemuka di malaysia


Komen Liyana:
"Saya tidak mahu komen dan ia tidak penting. Saya rasa tak perlu saya terangkan semua tu. Mereka sepatutnya berfikir dulu sebelum bercakap"
Lagi pun ni kali kedua saya menunaikan umrah. Kalau saya mahu riak, tentu saya beritahu pada semua orang yang saya ke Makkah.
Liyana sempat jugak cerita bagaimana dia teruja dapat solat hi Hijir Ismail sebanyak 2 kali.

Liyana sebak ketika melawat rumah Nabi Muhammad s.a.w.

Ini antara komen orang terhadap gambar Liyana yang panas tu di forum hiburan cari:

Astaghfirullah...mcm tak ada rasa hormat lansung kat tanah suci..
bertemu rumah Allah pon nak mengediks
gedik x betempat!!!!!!!!!!
mcm2 la korang ni...tu pun dia ada gak hati nak g umrah....:o
sangat lah tak sesuai berposing sebegitu rupa.


masyaalah...! kenapa posing mcm tuh..sedehnya. jgnlah ambik mudah bab2 bergambr nie lebih2 lagi depan Kaabah tanah yang maha suci bagi umat islam.


hok alaa.......... bakpe la die jadik cenggitu?agok2 lar berade kt mn...... sedih aku nengoknye...... mcm budak2 perangai...... ingat g honeymun ape?????:vmad3: nk tgkp pic tu bkn la xblh tp agok2 la sampai nk terkinje2 depan Kaabah rumah Allah plak tu...... xpaham aku tujuan dorang g umrah ni, nk menunjuk2 ke hape.....:bruce3:.... issssssshhhhhhh..:tembak:.... kalo balik insap xpe ni same je........:L


ala korang.. maap kan le dia. agaknya dia dpt cium hajarul-aswad lelama kot.. tu yg terexcited bergambo mcm tu.. lg pun gambo tu tak de sampai thp jelik bagai. cuma terliuk-liuk macam kanak2 rebina. dgn peel dia yg huhahua.. mmg la nampak gedik. lagipun cuma satu gambo tu aje pun yg mcm out of place. gambo2 lain ok aje, so terkhilaf sket je tu.. moga dia amik ikhtibar.


alhamdullilah... sampai gak ke tanah suci..
ramai lagi kat malaysia yg mampu ataupun lebih kaya lom sampai2 lagi ke sana..


niat ikhlas atau tak tu hanya yg empunya diri dan Allah shj yg tahu..


Nasihat GAM : Ingatlah pintu Kaabah adalah sesuatu tempat yang suci disisi umat islam, oleh itu beringatlah kita dihadapan nya terutama dihadapan Kaabah, Kaabah bukan lah satu tempat taman permainan untuk kita posing gedik dan mengepak sana sini terutama kita nie seorang perempuan. Jika ini sebahagian dari koleksi peribadi, tak perlulah disharing gambar gambar macam nie di khalayak ramai. Simpan lah buat kenangan peribadi. Nanti orang kata menunjuk nunjuk plak lebih hina bila orang salah tafsir...

Posted by JONI PINEM on 9:14 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentar for Liyana Jasmay kurang sopan depan Kaabah?

Post a Comment

Recent News

Populer News

Recent Comments

Facebook Fans

Photo Gallery

Lot of Visitors