dailyvideo

Siti Nurhaliza dan Sharifah Aini berdamai setelah enam tahun

Akhirnya Siti Nurhaliza dan Sharifah Aini digandingkan bersama dalam satu sessi fotografi khas sempena Aidilfitri setelah enam tahun tidak bersemuka dan bertegur sapa gara-gara kontroversi yang melanda mereka berdua pada tahun 2004 yang lalu… Siti Nurhaliza dan Sharifah Aini tiada masaalah apabila hendak digandingkan bersama, malah dua orang diva kita ni memberi kerjasama yang sangat baik semasa sesi fotografi ni berlansung..

Di bulan Ramadhan yang mulia ni dua artis popular kita mengambil kesempatan untuk membuang yang keruh dan ambik yang jernih.. yang lepas tu kita biar je la lepas kan.. Jom kita baca apa kata Siti Nurhaliza dan Sharifah Aini ni…

“Siti harap janganlah peminat ungkitkan perkara yang sudah lama berlalu. Siti pun dah lupakan benda itu. Alhamdulillah rasa seronok juga sebab suasana hari ini dibuat semasa kita berpuasa, Siti tak pernah berdendam atau simpan apa-apa perasaan selepas melalui semua ini dulu. Bila ia selesai, Siti pun anggap semuanya selesai dan memulakan semua yang baru,” kata Siti Nurhaliza.

“Saya sedih sangat dalam sesi hari ini. Bila Siti lentukkan kepala ke paha Kak Pah, Kah Pah tak boleh tahan air mata. Sedih sangat. Kak Pah rasa Siti juga rasa perkara yang sama bila kami bertemu hari ini.”

“Kami ini mangsa keadaan. Kerana ada pihak lain yang melaga-lagakan, sampai enam tahun kami tak berjumpa. Kak Pah harap jangan ada pihak yang cuba melaga-lagakan dan mengeruhkan kejernihan yang ada ini. Kak Pah tak pernah simpan dendam dengan apa yang sudah berlaku,” kata Sharifah Aini.


Isuhangat harap artis-artis lain yang ada masaalah sesama artis tu eloklah mengikut jejak langkah Siti Nurhaliza dan Sharifah Aini ni untuk berdamai dibulan dan hari yang baik ni.. harap-harap lepasni boleh la Siti Nurhaliza dan Sharifah Aini bergandingan untuk album baru kan.. Apa-apa pun jom kita layan gambar Siti Nurhaliza dan Sharifah Aini dalam satu sessi fotografi khas sempena Aidilfitri ni…

Posted by Unknown on 11:00 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentar for Siti Nurhaliza dan Sharifah Aini berdamai setelah enam tahun

Post a Comment

Recent News

Populer News

Recent Comments

Facebook Fans

Photo Gallery

Lot of Visitors