dailyvideo

Raja Azura bakal bercerai ?



Terkejut juga apabila mendapat tahu ada gosip-gosip panas yang mengatakan Raja Azura atau nama glamournya sekarang, kak Engku diambang penceraian dengan suaminya.. Ye la.. Raja Azura dan suaminya, Azmin Osman Aroff sebelum ni tak pernah pulak kita dengar apa-apa cerita mengenai rumah tangga mereka. Tau-tau dah nak bercerai.. ish ish ish.. harap-harap ini semua hanyalah gosip semata-mata kan..

Gosip panas ni bermula apabila media difahamkan Raja Azura telah menghantar permohonan berkaitan rumah tangganya di Mahkamah Rendah Syariah, Shah Alam, pada hari Selasa yang lalu.. tetapi tidak diketahui apakah status permohonan tersebut. Apabila pihak media bertanyakan kepada Raja Azura, Raja Azura menafikan yang dia dan suaminya akan bercerai.. Jadi! apa kes yang sebenarnya dipohon oleh Raja Azura yang berkaitan dengan rumah tangga dia tu.. sama-sama la kita tunggu kesudahan kes ini…



Raja Azura kini mempunyai tiga orang anak yang masih kecik lagi.. Jadi MyGosip harap, jika Kak Engku kita ada masaalah dengan suami tersayang.. bawak-bawak la berbincang elok-elok.. kesian kat anak-anak nanti..

Posted by Unknown on 8:47 AM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentar for Raja Azura bakal bercerai ?

Post a Comment

Recent News

Populer News

Recent Comments

Facebook Fans

Photo Gallery

Lot of Visitors