dailyvideo

Vanessa Hudgens dan Hayden Panettiere Berpasukan Pantai Untuk beramal



Vanessa Hudgens dan Hayden Panettiere telah bekerja sama untuk mempromosikan kempen amal baru yang membolehkan fans untuk memutuskan mana dana harus digunakan.

Bintang Disney dan pelakon Heroes menghabiskan hari di pantai Los Angeles pada hari Sabtu (17Jul10) untuk mengumumkan Neutrogena Wave inisiatif baru untuk Laman.

tanda telah menerima $ 200,000 (£ 133,333) daripada jualan barang melalui GlobalGiving dan promo baru bererti pengikut boleh memilih amal harus menerima wang itu.

Devotees sedang diarahkan ke halaman Facebook.com Neutrogena, di mana mereka boleh mengambil kuis untuk membantu membuat keputusan mereka.

Panettiere berkata, "Seringkali orang ingin menyertai, tetapi mereka tidak tahu bagaimana jadi kenyataan Neutrogena adalah membuka pintu dan anak-anak semakin menjadi sebahagian daripada sesuatu dan membantu dunia adalah satu perkara yang luar biasa untuk menjadi sebahagian daripada."

Hudgens menambah, "Ini sangat keren yang Neutrogena adalah membiarkan para fans pergi ke laman Facebook Neutrogena untuk memuat kuis untuk menentukan bagaimana wang yang diperolehi untuk amal sedang diedarkan. Dengan mengambil beberapa minit untuk menyertai, semua orang boleh membuat perbezaan besar dalam dunia. "



Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens Hayden Panettiere and Vanessa Hudgens

Posted by Unknown on 2:03 PM. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentar for Vanessa Hudgens dan Hayden Panettiere Berpasukan Pantai Untuk beramal

Post a Comment

Recent News

Populer News

Recent Comments

Facebook Fans

Photo Gallery

Lot of Visitors