dailyvideo

Tom MyStarz LG pula dipukul selepas didakwa memukul

Kisah sensasi Tom MyStarz LG semakin membesar nampaknya, terbaru Tom pula dipukul atau dibelasah oleh abang kandung si mangsa dihadapan orang ramai selepas sidang media tergempar diadakan bagi membincangkan isu ini selepas Tom MyStar LG3 tampil di dalam program Melodi.. Tom yang mahu bersemuka secara baik bagi menyelesaikan isu ini dengan membawa mangsa serta anaknya berakhir dengan trajedi pukul memukul..
Sebelum ini Tom MyStarz LG dikatakan cuba merampas suami mangsa dan pernah memukul mangsa yang ketika itu tengah sarat mengandung.. Selepas dipukul, mangsa sempat mengirimkan sms kepada bapa mertuanya yang berbunyi..

“Abah…saya baru je kene pukul dengan abang (suaminya) dan penyanyi itu. Lepas dia orang pukul saya, diaorang terus bersetubuh depan saya…”



Wah.. agak kejam juga bunyi dia kan.. selain tu, keluarga mangsa juga dikatakan pernah mendapat ugutan bunuh daripada pemangsa.. dan kes ini berpanjanggan sehinggalah Tom MyStarz LG dipukul oleh abang kandung mangsa pada hari Ahad yang lalu…
Selain Tom, Seorang Wartawan Utusan Karya turut dipukul sama setelah cuba meleraikan pergaduhan tu, wartawan tersebut dikatakan mempunyai pertalian darah dengan si Tom MyStarz LG..
Untuk mendapatkan gambaran yang lebih jelas mengenai isu pergaduhan ni, Jom kita baca Kronologi pergaduhan diantara abang kandung mangsa dan Tom MyStarz LG




Posted by Unknown on 6:25 PM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentar for Tom MyStarz LG pula dipukul selepas didakwa memukul

Post a Comment

Recent News

Populer News

Recent Comments

Facebook Fans

Photo Gallery

Lot of Visitors