dailyvideo

(GAMBAR)Michelle Melodi Bersama Kekasih Hati

Ha asik-asik kalau tengok Melodi kat TV3 mesti Michelle Wee nak terjah orang je keje dia. Kali ni apa kata kita pulak terjah dia? Amacam idea ni menarik tak? Hehee… Gambar ni dikatakan Michelle Wee bersama dengan boyfriend nya seorang pengacara remaja. Nampak bahagia jugak lah dieorang ni kan. Jangan sekerat jalan sudah ok ? kalau dilihat Michelle Wee macam teransang jer wangian boyfriend dia tu hihih...

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend

Gambar Michelle Wee Melodi dan Boyfriend



Posted by JONI PINEM on 8:32 AM. Filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 komentar for (GAMBAR)Michelle Melodi Bersama Kekasih Hati

Post a Comment

Recent News

Populer News

Recent Comments

Facebook Fans

Photo Gallery

Lot of Visitors